Dutch

Contact

Dutch

Contact

Your

media partner

Be kind

Be

Kind

Take te market by Storm

Take the market by

Storm

  • Be kind

    Be

    Kind

  • Take te market by Storm

    Take the market by

    Storm

Wil je meer naamsbekendheid, hogere sales en/of een positieve impact creëren op je doelgroep? Het draait allemaal om het verkrijgen van aandacht. Samen kunnen wij dit realiseren op basis van een sterke mediastrategie, door met de juiste frequentie aanwezig te zijn en met een creatieve inslag.

Wij benaderen dit proces op een data-gedreven manier, niet alleen om succesvolle campagnes te leveren, maar ook om daadwerkelijk het verschil te maken. Onze effectieve aanpak is open, kritisch en gebaseerd op vertrouwen, en natuurlijk met veel plezier in wat we doen!

Wil je meer naamsbekendheid, hogere sales en/of een positieve impact creëren op je doelgroep? Het draait allemaal om het verkrijgen van aandacht. Samen kunnen wij dit realiseren op basis van een sterke mediastrategie, door met de juiste frequentie aanwezig te zijn en met een creatieve inslag.

Wij benaderen dit proces op een data-gedreven manier, niet alleen om succesvolle campagnes te leveren, maar ook om daadwerkelijk het verschil te maken. Onze effectieve aanpak is open, kritisch en gebaseerd op vertrouwen, en natuurlijk met veel plezier in wat we doen!

Welcome to our world

Welcome to our world

a media company

a media company

The Menu

The Menu

A nod to the past, while toasting to tomorrow's ideas.

A nod to the past, while toasting to tomorrow's ideas.

Starters

Als je nieuw bent in de wereld van adverteren, is de eerste stap het begrijpen van de basis. Online kan je zelf goed de eerste stappen zetten. Onze online training biedt een introductie tot het medialandschap en begrippen. Ook jij kunt meteen aan de slag met een online search campagne via deze SEA-training. Lees hier wat de training voor jou kan betekenen.


Voor wie snel inzicht wil in budget, doelgroep, en doelstellingen, is er een AI-tool in ontwikkeling om een mini-mediaplan te genereren.

Main Course

Naarmate je doelen en ambities groeien, heb je een op maat gemaakt plan nodig en is persoonlijk overleg essentieel. We creëren een mediastrategie en -plan op basis van jouw doelen, doelgroep en budget. Wij ontzorgen het volledige proces, van media-inkoop tot evaluatie.


Heb jij alleen support nodig op specifieke onderdelen, dat kan dit natuurlijk ook.


In dit hele traject zijn wij jouw partner.

Desserts

De analyses komen altijd pas aan het einde, beetje zoals het dessert. Op basis van de vooraf gestelde doelstellingen evalueren we de campagnes, zowel op Media KPI's als, waar mogelijke, de bedrijfsdoelstellingen.


Op basis van het effect van deze campagne, optimaliseren we jouw toekomstige campagnes. Mocht het nodig zijn, werken wij samen met partners om de analyse nog waardevoller te maken.



Specials

Adverteren is natuurlijk maar een onderdeel van een groter geheel. Het is een middel om iets te realiseren, maar nooit het doel.


Wij helpen ook graag bij vragen omtrent marketing. Hierin kunnen wij adviseren of ondersteunen met het opstellen van je plannen. Natuurlijk denken we graag mee over jouw ideeën of kan je deze met ons doornemen.


Heb je creatieve ondersteuning nodig? Ook daarvoor bieden wij verschillende oplossingen.

Je hoeft niet overweldigd te zijn door de complexiteit van de mediamogelijkheden en het jargon. Zodra je de basis kent, wordt alles makkelijker! Wij staan altijd voor je klaar om je te ondersteunen, van opzet tot evaluatie. Door onze kennis te delen, leggen we samen een solide basis voor een effectieve strategie.


De propositie nog niet helemaal duidelijk? Jouw verhaal nog niet helemaal scherp? Ook hier helpen wij jou graag mee! Als wij jou zelf niet verder kunnen helpen, is er altijd iemand waarmee wij jou kunnen connecten.

The Ingredients

Once you know the basics,
media is pretty simple

Uitleg media
Uitleg media
Uitleg media
  1. Brand & Product

Voor jou is de ontwikkeling van een sterk merk, product of dienst van essentieel belang. Hiermee onderscheid je je van de rest.


Je hebt een unieke identiteit en propositie, die wil jij delen met jouw doelgroep. Daarom is dit het startpunt van waaruit we verder werken.



Daarna volgen duidelijke doelstellingen; je wil wellicht jou naamsbekendheid vergroten, je sales verhogen, of in meer in aanraking komen met een specifieke doelgroep.


De doelstellingen zijn het uitgangspunt waaruit een mediastrategie en vervolgens een plan ontstaan.

  1. Story

  1. Target

Wij bij Kind Storm hebben een duidelijk verhaal, waarom bestaan wij en wie willen wij zijn. Natuurlijk heeft jouw bedrijf dit ook.


Dit vormt de basis die laat zien wie jij bent, wat je wilt zijn en hoe je uitstraling is. Bij ons begint het bij een storm van het medialandschap, wat is jouw verhaal?

  1. Story

Wij bij Kind Storm hebben een duidelijk verhaal, waarom bestaan wij en wie willen wij zijn. Natuurlijk heeft jouw bedrijf dit ook. Dit vormt de basis die laat zien wie jij bent, wat je wilt zijn en hoe je uitstraling is.. Bij ons begint het bij een storm van het medialandschap, wat is jouw verhaal?

  1. Target

  1. Brand & Product

Daarna volgen duidelijke doelstellingen; je wil wellicht jou naamsbekendheid vergroten, je sales verhogen, of in meer in aanraking komen met een specifieke doelgroep.


De doelstellingen zijn het uitgangspunt waaruit een mediastrategie en vervolgens een plan ontstaan.

Voor jou is de ontwikkeling van een sterk merk, product of dienst van essentieel belang. Hiermee onderscheid je je van de rest. Je hebt een unieke identiteit en propositie, die jij wil delen met jouw doelgroep. Daarom is dit het startpunt van waaruit we verder werken.



  1. Media Mix

Om de doelgroep op de juiste manier en met de optimale frequentie te bereiken, is een passende media-mix essentieel.


Doe je dit via TV, Radio, Out of Home, in Print, Online, via een Podcast of juist via Social? Wij weten de juiste media mix en invulling voor jouw doelgroep, budget en doelstelling.

  1. Optimize

  1. Improve & Repeat

Tijdens een campagne is tijdige bijsturing mogelijk. Continu optimaliseren is de norm. Dit geldt vooral online en op sociale media, waar snel duidelijk wordt wat werkt en wat niet.


Geduld is echter ook cruciaal voor de juiste inzichten.

Na elke campagne volgt natuurlijk een evaluatie. We koppelen niet alleen de media KPI's maar, waar mogelijk, ook de marketing- en bedrijfsdoelstellingen direct aan de resultaten.


Hierdoor kunnen we gericht inspelen op de aspecten die essentieel zijn voor het succes van de volgende campagne.

  1. Improve & Repeat

  1. Optimize

Na elke campagne volgt natuurlijk een evaluatie. We koppelen niet alleen de media KPI's maar, waar mogelijk, ook de marketing- en bedrijfsdoelstellingen direct aan de resultaten.


Hierdoor kunnen we gericht inspelen op de aspecten die essentieel zijn voor het succes van de volgende campagne.

Tijdens een campagne is tijdige bijsturing mogelijk. Continu optimaliseren is de norm. Dit geldt vooral online en op sociale media, waar snel duidelijk wordt wat werkt en wat niet.


Geduld is echter ook cruciaal voor de juiste inzichten.

Birgit

About the founder

About the founder

Met 10+ jaar in de media-ben ik vertrouwd met alle ins en outs van het vak. Mijn enthousiasme voor marketing blijft onverminderd. Zet ergens nieuw op, en ik wil het hebben.


Ja, ik val ook voor de marketingtrucjes!


Ooit droomde ik er van om GM te worden bij het Amstel Hotel, dus ging ik naar de Hotelschool. Echter mijn passie voor marketing bracht me op een ander pad, na mijn master, de media in. Waar zowel mijn strategische, als analytische kant naar voren komt, maar ik ook mijn creativiteit kwijt kan. Bovendien geniet ik ervan mensen te verbinden.


Klik hier voor inzicht wat ik met klanten als a.s.r., About You, No Fairytales, Het Rode Kruis, Sail en meer heb gedaan.


Ongeacht je budget ik geef advies op maat. Jij kent je branche, ik begrijp marketing en de media; samen kunnen we elke storm doorstaan, toch?

Met 10+ jaar in de media-ben ik vertrouwd met alle ins en outs van het vak. Mijn enthousiasme voor marketing blijft onverminderd. Zet ergens nieuw op, en ik wil het hebben.


Ja, ik val ook voor de marketingtrucjes!


Ooit droomde ik er van om GM te worden bij het Amstel Hotel, dus ging ik naar de Hotelschool. Echter mijn passie voor marketing bracht me op een ander pad, na mijn master, de media in. Waar zowel mijn strategische, als analytische kant naar voren komt, maar ik ook mijn creativiteit kwijt kan. Bovendien geniet ik ervan mensen te verbinden.


Klik hier voor inzicht wat ik met klanten als a.s.r., About You, No Fairytales, Het Rode Kruis, Sail en meer heb gedaan.


Ongeacht je budget ik geef advies op maat. Jij kent je branche, ik begrijp marketing en de media; samen kunnen we elke storm doorstaan, toch?

easy peasy lemon squeezy

Get In touch

Plan een Call

Contact


  • Be kind

    Be

    Kind

  • Take te market by Storm

    Take the market by

    Storm

  • Be kind

    Be

    Kind

  • Take te market by Storm

    Take the market by

    Storm