Starters
Als je nieuw bent in de wereld van adverteren, is de eerste stap het begrijpen van de basis. Online kan je zelf goed de eerste stappen zetten. Onze online training biedt een introductie tot het medialandschap en begrippen. Ook jij kunt meteen aan de slag met een online search campagne via deze SEA-training. Lees hier wat de training voor jou kan betekenen.
Voor wie snel inzicht wil in budget, doelgroep, en doelstellingen, is er een AI-tool in ontwikkeling om een mini-mediaplan te genereren.
Main Course
Naarmate je doelen en ambities groeien, heb je een op maat gemaakt plan nodig en is persoonlijk overleg essentieel. We creëren een mediastrategie en -plan op basis van jouw doelen, doelgroep en budget. Wij ontzorgen het volledige proces, van media-inkoop tot evaluatie.
Heb jij alleen support nodig op specifieke onderdelen, dat kan dit natuurlijk ook.
In dit hele traject zijn wij jouw partner.
Desserts
De analyses komen altijd pas aan het einde, beetje zoals het dessert. Op basis van de vooraf gestelde doelstellingen evalueren we de campagnes, zowel op Media KPI's als, waar mogelijke, de bedrijfsdoelstellingen.
Op basis van het effect van deze campagne, optimaliseren we jouw toekomstige campagnes. Mocht het nodig zijn, werken wij samen met partners om de analyse nog waardevoller te maken.
Specials
Adverteren is natuurlijk maar een onderdeel van een groter geheel. Het is een middel om iets te realiseren, maar nooit het doel.
Wij helpen ook graag bij vragen omtrent marketing. Hierin kunnen wij adviseren of ondersteunen met het opstellen van je plannen. Natuurlijk denken we graag mee over jouw ideeën of kan je deze met ons doornemen.
Heb je creatieve ondersteuning nodig? Ook daarvoor bieden wij verschillende oplossingen.
Je hoeft niet overweldigd te zijn door de complexiteit van de mediamogelijkheden en het jargon. Zodra je de basis kent, wordt alles makkelijker! Wij staan altijd voor je klaar om je te ondersteunen, van opzet tot evaluatie. Door onze kennis te delen, leggen we samen een solide basis voor een effectieve strategie.
De propositie nog niet helemaal duidelijk? Jouw verhaal nog niet helemaal scherp? Ook hier helpen wij jou graag mee! Als wij jou zelf niet verder kunnen helpen, is er altijd iemand waarmee wij jou kunnen connecten.
The Ingredients
Once you know the basics,
media is pretty simple
Media Mix
Om de doelgroep op de juiste manier en met de optimale frequentie te bereiken, is een passende media-mix essentieel.
Doe je dit via TV, Radio, Out of Home, in Print, Online, via een Podcast of juist via Social? Wij weten de juiste media mix en invulling voor jouw doelgroep, budget en doelstelling.
Birgit
easy peasy lemon squeezy