Dutch

Contact

Dutch

Contact

  • reclamebureau

    Be

    Kind

  • media advies

    Take the market by

    Storm

Your

media partner

Your

media partner

reclamebureau

Be

Kind

media advies

Take the market by

Storm

  • reclamebureau

    Be

    Kind

  • media advies

    Take the market by

    Storm

We let creatives do the creative work & we help with the media

We let creatives do the creative work & we help with the media

a media company

a media company

Jouw focus ligt op het creëren van de mooiste creaties voor jouw klanten. Dit is een van de belangrijkste onderdelen van een campagne, niet gebaseerd op logica zoals de media-inzet vaak lijkt, maar juist inspelend op emoties. Zonder goede creatie heeft media-inzet minder zin. Maar ook de mooiste creaties, die niemand ziet of hoort, hebben geen impact.

Daarom geloven wij dat het, om zo de kracht van zowel creatie als media optimaal te benutten. Samen (creatief) te kijken naar wat er nodig is om de doelstellingen van de klant te behalen, waarbij we vertrouwen op elkaars expertise.

Jouw focus ligt op het creëren van de mooiste creaties voor jouw klanten. Dit is een van de belangrijkste onderdelen van een campagne, niet gebaseerd op logica zoals de media-inzet vaak lijkt, maar juist inspelend op emoties. Zonder goede creatie heeft media-inzet minder zin. Maar ook de mooiste creaties, die niemand ziet of hoort, hebben geen impact.

Daarom geloven wij dat het, om zo de kracht van zowel creatie als media optimaal te benutten. Samen (creatief) te kijken naar wat er nodig is om de doelstellingen van de klant te behalen, waarbij we vertrouwen op elkaars expertise.

The Menu

The Menu

A nod to the past, while toasting to tomorrow's ideas.

A nod to the past, while toasting to tomorrow's ideas.

Starters

Uiteraard hebben jullie basiskennis van media-inzet, maar deze kennis kan wellicht verder verrijkt worden door experts die zich continu met media-inzet bezighouden. Willen jullie een externe toetsing van jullie bestaande plannen? Zoeken jullie naar een objectieve blik om te beoordelen of jullie media-inzet aansluit bij de doelstellingen, doelgroep en budget?


Wij staan klaar om met jullie mee te denken en onze expertise te delen!

Main Course

Wij kunnen ook het volledige proces uit handen nemen. Naast jouw creatief plan, wil jij jouw klant meteen laten zien wat de mogelijke media-inzet kan zijn, waar en hoe dit het beste tot zijn recht komt, wat de kosten zijn. Het liefst zijn wij vanaf het begin van het proces betrokken. Wij geloven dat als we op deze manier samen werken, zowel de creaties als de inzet beter worden.


Het is ook mogelijk om de mediastrategie en planning later toe te voegen. Vervolgens regelen wij alles, van inkoop tot evaluatie.

Desserts

De analyses komen altijd pas aan het einde, beetje zoals het dessert. Op basis van de vooraf gestelde doelstellingen evalueren we de campagnes, zowel op Media KPI's als de bedrijfsdoelstellingen waar mogelijk. Op basis van het effect van deze campagne, optimaliseren we jouw toekomstige campagnes. Waar nodig werken we samen met partners om de analyse nog waardevoller te maken.


Wil jij dat wij al vast mee kijken naar je huidige inzet, maar dan hier een afspraak.

Specials

Adverteren is natuurlijk maar een onderdeel van een groter geheel. Het is een middel om iets te realiseren, maar nooit het doel. Naast het gebruik van data om meer inzichten te krijgen in doelgroepen, baseren we ons ook op industrie-inzichten en onderzoek.


Daarnaast hebben wij ook verschillende contacten om creaties te testen, zowel voor als als na een campagne. Hierdoor kunnen we ook kijken naar het (verwachte) effect.


Starters

Uiteraard hebben jullie basiskennis van media-inzet, maar deze kennis kan wellicht verder verrijkt worden door experts die zich continu met media-inzet bezighouden. Willen jullie een externe toetsing van jullie bestaande plannen? Zoeken jullie naar een objectieve blik om te beoordelen of jullie media-inzet aansluit bij de doelstellingen, doelgroep en budget?


Wij staan klaar om met jullie mee te denken en onze expertise te delen!

Main Course

Wij kunnen ook het volledige proces uit handen nemen. Naast jouw creatief plan, wil jij jouw klant meteen laten zien wat de mogelijke media-inzet kan zijn, waar en hoe dit het beste tot zijn recht komt, wat de kosten zijn. Het liefst zijn wij vanaf het begin van het proces betrokken. Wij geloven dat als we op deze manier samen werken, zowel de creaties als de inzet beter worden.


Het is ook mogelijk om de mediastrategie en planning later toe te voegen. Vervolgens regelen wij alles, van inkoop tot evaluatie.

Desserts

De analyses komen altijd pas aan het einde, beetje zoals het dessert. Op basis van de vooraf gestelde doelstellingen evalueren we de campagnes, zowel op Media KPI's als de bedrijfsdoelstellingen waar mogelijk. Op basis van het effect van deze campagne, optimaliseren we jouw toekomstige campagnes. Waar nodig werken we samen met partners om de analyse nog waardevoller te maken.


Wil jij dat wij al vast mee kijken naar je huidige inzet, maar dan hier een afspraak.

Specials

Adverteren is natuurlijk maar een onderdeel van een groter geheel. Het is een middel om iets te realiseren, maar nooit het doel. Naast het gebruik van data om meer inzichten te krijgen in doelgroepen, baseren we ons ook op industrie-inzichten en onderzoek.


Daarnaast hebben wij ook verschillende contacten om creaties te testen, zowel voor als als na een campagne. Hierdoor kunnen we ook kijken naar het (verwachte) effect.


Jouw focus ligt op het creëren van de beste strategie en een creatief concept om de doelstellingen van de klant te bereiken. Wij zorgen ervoor dat de mediastrategie hierop aansluit. Wij adviseren ook als er wellicht andere keuzes gemaakt moeten worden. Focus op waar je het beste in bent, is tenslotte het allerfijnste!

The Ingredients

The Ingredients

Once you know the basics,
media is pretty simple

Media menu
Media menu
Media menu

Traditioneel & digitale media

Het effectief combineren mediakanalen kan een uitdaging zijn. Het creëren van een cross-mediale ervaring is uitdagend, vooral omdat de benadering van elk medium verschilt. Door samen te kijken naar de mogelijkheden, kunnen we deze uitdaging effectiever aanpakken.

Traditioneel & digitale media

Het effectief combineren mediakanalen kan een uitdaging zijn. Het creëren van een cross-mediale ervaring is uitdagend, vooral omdat de benadering van elk medium verschilt. Door samen te kijken naar de mogelijkheden, kunnen we deze uitdaging effectiever aanpakken.

Digitaal

Het medialandschap evolueert voortdurend, wat uitdagingen kan opleveren bij het bijhouden van de nieuwste trends en technologieën. Nieuwe platforms en digitale kanalen vereisen voortdurende aanpassingen aan de strategieën. Hoe fijn is het als er iemand is die daar focus op heeft?

Digitaal

Het medialandschap evolueert voortdurend, wat uitdagingen kan opleveren bij het bijhouden van de nieuwste trends en technologieën. Nieuwe platforms en digitale kanalen vereisen voortdurende aanpassingen aan de strategieën. Hoe fijn is het als er iemand is die daar focus op heeft?

easy peasy lemon squeezy

About the founder

Birgit

Birgit


Met 10+ jaar in de media-ben ik vertrouwd met alle ins en outs van het vak. Mijn enthousiasme voor marketing blijft onverminderd. Zet ergens nieuw op, en ik wil het hebben.


Ja, ik val ook voor de marketingtrucjes!


Ooit droomde ik er van GM te worden bij het Amstel Hotel, dus ging ik naar de Hotelschool. Echter mijn passie voor marketing bracht me op een ander pad, na mijn master, de media in. Waar zowel mijn strategische, als analytische kant naar voren komt, maar ik ook mijn creativiteit kwijt kan. Bovendien geniet ik ervan mensen te verbinden.


Klik hier voor inzicht wat ik met klanten als a.s.r., About You, No Fairytales, Het Rode Kruis, Sail en meer heb gedaan.


Ongeacht je budget ik geef advies op maat. Jij kent je branche, ik begrijp marketing en de media; samen kunnen we elke storm doorstaan, toch?

Met 10+ jaar in de media-ben ik vertrouwd met alle ins en outs van het vak. Mijn enthousiasme voor marketing blijft onverminderd. Zet ergens nieuw op, en ik wil het hebben.


Ja, ik val ook voor de marketingtrucjes!


Ooit droomde ik er van GM te worden bij het Amstel Hotel, dus ging ik naar de Hotelschool. Echter mijn passie voor marketing bracht me op een ander pad, na mijn master, de media in. Waar zowel mijn strategische, als analytische kant naar voren komt, maar ik ook mijn creativiteit kwijt kan. Bovendien geniet ik ervan mensen te verbinden.


Klik hier voor inzicht wat ik met klanten als a.s.r., About You, No Fairytales, Het Rode Kruis, Sail en meer heb gedaan.


Ongeacht je budget ik geef advies op maat. Jij kent je branche, ik begrijp marketing en de media; samen kunnen we elke storm doorstaan, toch?

Get In touch

Plan een Call

Contact